Warunki usługi

  1. Serwis stanowi narzędzie do zarządzania konsultacjami medycznymi on-line świadczonymi drogą elektroniczną w formie telefonicznej konsultacji oraz wideo konsultacji (dalej jako „E-wizyta’’).
  2. Aktualna lista specjalistów świadczących konsultacje medyczne, z którymi Pacjent może dokonać rezerwacji E-wizyty znajduje się na stronie Serwisu.
  3. Pacjent przyjmuje do wiadomości, że świadczenie Usług odbywa się przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego, zapewniającego przetwarzanie i przechowywanie, a także wysłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne, zgodnie z brzmieniem ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  4. Korzystanie z Serwisu może odbywać się wyłącznie na zasadach określonych w treści Regulaminu dostępnego na stronie www.mentalhelp.pl
  5. W celu właściwego korzystania z Serwisu Pacjent powinien posiadać komputer lub urządzenie z zainstalowanym oprogramowaniem pozwalającym na przeglądanie stron internetowych (w szczególności FireFox lub Chrome) oraz dostęp do Sieci Internet.
  6. Serwis udostępnia Pacjentowi możliwość:

    • rezerwacji oraz odbywania E-wizyt medycznych on-line z lekarzem bądź specjalistą Usługodawcy,
    • zmiany terminów Wizyt oraz E-wizyt,
    • odwoływania Wizyt oraz E-wizyt,
    • prowadzenia i przeglądania historii Wizyt oraz E-wizyt,
  7. Korzystanie z Serwisu jest nieodpłatne jednak Pacjent chcąc dokonać zakupu E-wizyty zobowiązany jest do uiszczenia płatności za wybraną przez siebie usługę zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem znajdującym się na stronie Serwisu. Pacjent zostanie poinformowany przed dokonaniem zakupu E-wizyty o jej całkowitym koszcie.
  8. Pacjent może przeglądać zawartość Serwisu bez dokonania rejestracji. Zarządzanie Wizytami, a także zakup i korzystanie z E-wizyt możliwe jest jedynie po uprzednim dokonaniu rejestracji konta przez Pacjenta.
  9. W celu dokonania rejestracji Pacjent podaje następujące dane osobowe:

    • imię,
    • nazwisko,
    • adres e-mail,
    • numer telefonu,
    • adres korespondencyjny,
    • numer PESEL
  10. Przed dokonaniem rejestracji Pacjent zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu i dokonać jego akceptacji.
  11. Po dokonaniu rejestracji Pacjent otrzymuje na podany przez siebie adres poczty elektronicznej wiadomość potwierdzającą rejestrację w Serwisie (założenie konta).
  12. Konto zakładane jest na czas nieokreślony. Pacjent ma możliwość likwidacji konta w dowolnej chwili, bez ponoszenia kosztów.
  13. Dokonanie rejestracji możliwe jest również podczas zakupu pierwszej E-wizyty za pośrednictwem Serwisu.
  14. Pacjent nie ma możliwości rezerwacji E-wizyty oferowanej przez Usługodawcę na stronie Serwisu bez jej jednoczesnego opłacenia. Usługodawca zastrzega, iż płatność jest warunkiem koniecznym do dokonania zakupu E-wizyty (w tym jej rezerwacji) przez Pacjenta.
  15. W celu należytego świadczenia usług, w tym zapewnienia kontaktu z Pacjentem, Usługodawca będzie przesyłał na podany przez Pacjenta adres poczty elektronicznej oraz numer telefonu krótkie wiadomości o charakterze technicznym dotyczące dokonanych rezerwacji. W celu uniknięcia wątpliwości, komunikaty o których mowa w zdaniu poprzednim nie stanowią informacji handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  16. Podczas korzystania z Serwisu Pacjent jest zobowiązany do powstrzymywania się od jakichkolwiek działań mogących utrudnić lub zakłócić funkcjonowanie Serwisu oraz do korzystania z Serwisu w sposób nieuciążliwy dla innych użytkowników.
  17. Pacjent może korzystać z Serwisu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę niezależnie od tego czy dokonał rejestracji.
  18. Reklamacje i ewentualne zwroty pieniędzy będą rozpatrywane w ciągu tygodnia od jej zgłoszenia
  19. Zwrot środków za opłaconą konsultację przysługuje pacjentowi, tylko, jeżeli rezygnacja zostanie zgłoszona personelowi serwisu na nr telefonu 570 777 200, na 24 godziny przed zarezerwowaną konsultacją.