Warunki usługi
- Serwis stanowi narzędzie do zarządzania konsultacjami medycznymi on-line świadczonymi drogą elektroniczną w formie telefonicznej konsultacji oraz wideo konsultacji (dalej jako „E-wizyta’’).
- Aktualna lista specjalistów świadczących konsultacje medyczne, z którymi Pacjent może dokonać rezerwacji E-wizyty znajduje się na stronie Serwisu.
- Pacjent przyjmuje do wiadomości, że świadczenie Usług odbywa się przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego, zapewniającego przetwarzanie i przechowywanie, a także wysłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne, zgodnie z brzmieniem ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Korzystanie z Serwisu może odbywać się wyłącznie na zasadach określonych w treści Regulaminu dostępnego na stronie www.mentalhelp.pl
- W celu właściwego korzystania z Serwisu Pacjent powinien posiadać komputer lub urządzenie z zainstalowanym oprogramowaniem pozwalającym na przeglądanie stron internetowych (w szczególności FireFox lub Chrome) oraz dostęp do Sieci Internet.
-
Serwis udostępnia Pacjentowi możliwość:
- rezerwacji oraz odbywania E-wizyt medycznych on-line z lekarzem bądź specjalistą Usługodawcy,
- zmiany terminów Wizyt oraz E-wizyt,
- odwoływania Wizyt oraz E-wizyt,
- prowadzenia i przeglądania historii Wizyt oraz E-wizyt,
- Korzystanie z Serwisu jest nieodpłatne jednak Pacjent chcąc dokonać zakupu E-wizyty zobowiązany jest do uiszczenia płatności za wybraną przez siebie usługę zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem znajdującym się na stronie Serwisu. Pacjent zostanie poinformowany przed dokonaniem zakupu E-wizyty o jej całkowitym koszcie.
- Pacjent może przeglądać zawartość Serwisu bez dokonania rejestracji. Zarządzanie Wizytami, a także zakup i korzystanie z E-wizyt możliwe jest jedynie po uprzednim dokonaniu rejestracji konta przez Pacjenta.
-
W celu dokonania rejestracji Pacjent podaje następujące dane osobowe:
- imię,
- nazwisko,
- adres e-mail,
- numer telefonu,
- adres korespondencyjny,
- numer PESEL
- Przed dokonaniem rejestracji Pacjent zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu i dokonać jego akceptacji.
- Po dokonaniu rejestracji Pacjent otrzymuje na podany przez siebie adres poczty elektronicznej wiadomość potwierdzającą rejestrację w Serwisie (założenie konta).
- Konto zakładane jest na czas nieokreślony. Pacjent ma możliwość likwidacji konta w dowolnej chwili, bez ponoszenia kosztów.
- Dokonanie rejestracji możliwe jest również podczas zakupu pierwszej E-wizyty za pośrednictwem Serwisu.
- Pacjent nie ma możliwości rezerwacji E-wizyty oferowanej przez Usługodawcę na stronie Serwisu bez jej jednoczesnego opłacenia. Usługodawca zastrzega, iż płatność jest warunkiem koniecznym do dokonania zakupu E-wizyty (w tym jej rezerwacji) przez Pacjenta.
- W celu należytego świadczenia usług, w tym zapewnienia kontaktu z Pacjentem, Usługodawca będzie przesyłał na podany przez Pacjenta adres poczty elektronicznej oraz numer telefonu krótkie wiadomości o charakterze technicznym dotyczące dokonanych rezerwacji. W celu uniknięcia wątpliwości, komunikaty o których mowa w zdaniu poprzednim nie stanowią informacji handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Podczas korzystania z Serwisu Pacjent jest zobowiązany do powstrzymywania się od jakichkolwiek działań mogących utrudnić lub zakłócić funkcjonowanie Serwisu oraz do korzystania z Serwisu w sposób nieuciążliwy dla innych użytkowników.
- Pacjent może korzystać z Serwisu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę niezależnie od tego czy dokonał rejestracji.
- Reklamacje i ewentualne zwroty pieniędzy będą rozpatrywane w ciągu tygodnia od jej zgłoszenia
- Zwrot środków za opłaconą konsultację przysługuje pacjentowi, tylko, jeżeli rezygnacja zostanie zgłoszona personelowi serwisu na nr telefonu 570 777 200, na 24 godziny przed zarezerwowaną konsultacją.